Latest
USA
International
Policy
Economy
Government
Holidays
Lifestyle
Science
War
Regional
Global
United States
Latin America
European Union
Middle East
Cartoonists
47 percent Cartoons
47 PERCENT PART TWO
Won, Gifts, Base, Clause, Dream, Health Care, College, Loans, Tax Cut, Politics, Election, Christmas, Santa, Holiday, Obama, Romney
CORE GAFFES
Romney,bps,defunding,gaffe,core belief,president,2012,47,people,debate,top,conservative,republican, pbs problems,47 percent, big bird
MITT ROMNEY SINGS
Mitt Romney,47 percent,taxes,entitlements,
ROMNEY AND THE DEFICIT
mitt, romney, candidate, polls, swing states, campaign, president, white house, gop, republican, party, nominee, race, election, deficit, 47 percent, gaffes, economy, middle class
ROMNEY CAMPAIGN
Mitt Romney,47 percent,Libya,gaffe,47-percent,romney-gaffes
THE 100 PERCENT
47 percent, 1 percent, 99 percent, romney, obama, taxes, polls, wall street, occupy wall street, ows,
ROMNEY CAMPAIGN REBOOT
romney, mitt, reboot, 47 percent, taxes, gaffe, video, dinner, bus, fundraiser, campaign, reboot, election, president, race, gop, republican, candidate
ROMNEY AND 47 PIE CHART
Mitt Romney,gaffe,video,fundraiser,conservative,47,percent,pay,Obama,dependent,government,entitlements,moocher,deadbeat,taker,class,warfare,middle,support,care,concern,Americans,47 percent
MITT UNZIPPED
Mitt Romney, Mitt, Romney, Plutocrat, 47 percent, 47, Deadbeats, Moochers, Social Security, Government, Dependency, Welfare, Food Stamps, Poor, Middle Class, Entitlements, Rand
47 PERCENTER WILL WORK TO PAY INCOME TAX
47 Percenter Will Work To Pay Income Tax, Mitt Romney, Income Tax, Taxes, 2012 Presidential Election, 47 Percent, 47, Unemployment, Jobs, The Economy
ROMNEY AND 47 PERCENT
Mitt,Mitt Romney,Willard,47,government aid,state aid,assistance,2012,race,campaign,fed aid,food stamps,medicaid,medicare,fed help,secret recording,off the cuff,47 percent
MITT DOTH PROTEST HIS DINNER
romney,mitt,mitt romney,47 percent,government dependents,moochers,takers,republicans,upper class,class warfare,rich people,the one percent
MUCHO MOOCHER DISTRACTIONS
Mitt, Romney, Barack, Obama, 47 percent, 47, income taxes, dependent, government
Shopping Cart
Items, Total:
For assistance call: (805) 969-2829
VIEW CART
REGISTER
CHECK OUT
CLEAR
Shopping Cart
ID
Description
Price
Qty