Latest
USA
International
Policy
Economy
Government
Holidays
Lifestyle
Science
War
Regional
Global
United States
Latin America
European Union
Middle East
Cartoonists
47 Cartoons
TUMBADO
GOP,Republicanos,Conservadores,Candidato,Presidencial,2012,campaña,Mitt,Romney,47,por,ciento,tacleado,comentarios,clase,medio,romney-gaffes
SACKED
Mitt Romney,2012,election,football,sacked,tackled,ER,emergency room,healthcare,Massachusetts,Barack Obama,gaffe,comments,47,middle class,government,dependent,entitlements, ,romney gaffes
SACKED
Mitt Romney,2012,election,football,sacked,tackled,ER,emergency room,healthcare,Massachusetts,Barack Obama,gaffe,comments,47,middle class,government,dependent,entitlements,
ROMNEY CAMPAIGN
Mitt Romney,47 percent,Libya,gaffe,47-percent,romney-gaffes
THE 100 PERCENT
47 percent, 1 percent, 99 percent, romney, obama, taxes, polls, wall street, occupy wall street, ows,
REINICIO DE LA CAMPAñA DE ROMNEY
GOP,Republicanos,Conservadores,Candidato,Presidencial,2012,campaña,Mitt,Romney,reinicio,47,por,ciento
ROMNEY CAMPAIGN REBOOT
romney, mitt, reboot, 47 percent, taxes, gaffe, video, dinner, bus, fundraiser, campaign, reboot, election, president, race, gop, republican, candidate
LENGUA ATADA
GOP,Republicanos,Conservadores,Candidato,Presidencial,2012,campaña,Mitt,Romney,47,lengua,atada,metida,pata,impuesto,ingresos
THE UNIMPORTANT PEOPLE
Romney,47,poor,unemployed,disability
REPLACEMENT CANDIDATE
Mitt Romney, replacement ref, referee, NFL, football, strike, gaffe, campaign, loss, polls, GOP, 2012, election, Obama, 47, comments, victims, middle class
ROMNEY AND 47 PIE CHART
Mitt Romney,gaffe,video,fundraiser,conservative,47,percent,pay,Obama,dependent,government,entitlements,moocher,deadbeat,taker,class,warfare,middle,support,care,concern,Americans,47 percent
MITT UNZIPPED
Mitt Romney, Mitt, Romney, Plutocrat, 47 percent, 47, Deadbeats, Moochers, Social Security, Government, Dependency, Welfare, Food Stamps, Poor, Middle Class, Entitlements, Rand
MITT'S BULLY PULPIT
mitt, romney, 47, secret, video, libya, gop, gaffes, bully pulpit, republican, president, nominee, race, election, white house
FAIR SHARE
47,Mitt,Romney,income tax,fair share
47 PERCENTER WILL WORK TO PAY INCOME TAX
47 Percenter Will Work To Pay Income Tax, Mitt Romney, Income Tax, Taxes, 2012 Presidential Election, 47 Percent, 47, Unemployment, Jobs, The Economy
ROMNEY AND 47 PERCENT
Mitt,Mitt Romney,Willard,47,government aid,state aid,assistance,2012,race,campaign,fed aid,food stamps,medicaid,medicare,fed help,secret recording,off the cuff,47 percent
ROMNEY MELTDOWN MODE
romney, 47, taxes, obama, speech, leaked video, gop
MITT DOTH PROTEST HIS DINNER
romney,mitt,mitt romney,47 percent,government dependents,moochers,takers,republicans,upper class,class warfare,rich people,the one percent
TONGUE-TIED
Romney, 47, campaign, gaffe, income tax
ROMNEY UNPLUGGED
Mitt Romney,gaffe,47,middle class,elitist,government,victim,dependent,election,2012,robot,Romneytron,unplugged,
1
2
3
4
Shopping Cart
Items, Total:
For assistance call: (805) 969-2829
VIEW CART
REGISTER
CHECK OUT
CLEAR
Shopping Cart